Earn Money with just a few clicks

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Καλή μου αρχή!!!

Καθαρά Δευτέρα σήμερα και μιας και είναι αργία βρέθηκε ο χρόνος για να κάνω το νέο μου διάβημα, μια προσωπική σελίδα με τις μαγειρικές μου αναζητήσεις. Και επειδή μότο μου είναι ότι "οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους" , δεν είμαι μάγειρας με πτυχίο, είμαι μια τυπική γυναίκα που απολαμβάνει τη μαγειρική και ψάχνω δοκιμασμένες συνταγές για να εμπλουτίσω τη γκάμα των φαγητών που απολαμβάνουμε στο τραπέζι μας,μην περιμένετε γκουρμέ και δύσκολα φαγητά εδώ. Ελπίζω να βοηθήσω στο κοινό πρόβλημα όσων μαγειρεύουν καθημερινά για την οικογένεια τους ... πόσες φορές έχετε αναρωτηθεί  "τι να μαγειρέψω σήμερα;" Εγώ το παθαίνω συχνά, ελπίζω να πάρετε ιδέες και να λύσετε κάποια φορά την απορία σας...είτε με δικές μου συνταγές είτε με συνταγές που έχω βρει και σας προτείνω!

3 σχόλια: